import java.io.*;
import java.awt.*;
import java.awt.event.*;



class AWTSample
		extends 	Frame
{
	public AWTSample()
	{
		setTitle( "Text Area Application" );
		setSize( 310, 230 );
		setBackground( Color.gray );
		this.setLayout( new BorderLayout() );

		Panel topPanel = new Panel();
		topPanel.setLayout( new BorderLayout() );
		this.add( topPanel, BorderLayout.CENTER );

        // Create a text area
		TextArea area = new TextArea();

        ScrollPane scrollPane = new ScrollPane();
        scrollPane.add( area );
		scrollPane.setBounds( 10, 10, 280, 180 );
		topPanel.add( scrollPane, BorderLayout.CENTER );

		// Load a file into the text area, catching any exceptions
		try {
		     FileReader fr = new FileReader("SAMPLE.TXT");
            BufferedReader br = new BufferedReader(fr);
            String s;
            while((s = br.readLine()) != null) {
            area.append(s);
            }
    	}
    	catch( FileNotFoundException e )
    	{
    	    System.out.println( "File not found" );
    	}
    	catch( IOException e )
    	{
    	    System.out.println( "IOException occurred" );
    	}
	}

	public static void main( String args[] )
	{
		// Create an instance of the test application
		AWTSample mainFrame	= new AWTSample();
		mainFrame.setVisible( true );
	}
}
//Laborator
//1.Compilati si rulati aplicatia
//2.Plasati doua butoane: Save Exit. Primul buton are ca efect salvarea textului actual iar al doilea incheierea aplicatiei. Butoanele sa se afle sub TextArea.
//3.Deasupra TextArea sa fie plasata o eticheta cu textul: Modificati textul de mai jos
//4.Fereastra nu se inchide, captati evenimente astfel ca la inchiderea ferestrei sa se inchida aplicatia.
//5.Atunci cand mutati,redimensionati fereastra, in consola sa apara mesaje corespunzatoare actiunilor.

// Casa
//Realizati un applet care sa permita 
//1. La apasarea tastei P, urmarirea mouseului si desenarea urmei lasate de el pe fereastra
//2. La apasarea tastei L, trasarea de linie de la coordonatele unde s-a apasat mouse-ul la cele unde s-a //eliberat.
//3. La apasarea tastei R, trasarea unui dreptunghi
//4. La apasarea tastei C, shimbarea culorii de desenare, in culoarea urmatoare( rosu, verde, albastru)

//Tema cu extensie pe doua saptamani: realizati un minicalculator cu:
// butoane pentru introducerea cifrelor
// butoane pentru operatiunile de baza
//un TextArea pentru afisare sau introducere

// Cum va voi nota:
// - daca tema intarzie mai mult de doua saptamani nu o mai consider;
// - daca nu se compileaza nu ma uit peste ele;
// - verific functionalitatea pe un exemplu ales de mine. Daca nu functioneaza
// conform asteptarilor, va scad 1p, va trimit sursele inapoi urmand ca voi sa
// corectati, urmind ca eu sa aplic acelasi procedeu pana tema
// va merge corect; fiecare corectura costa.
// - temele duplicat sau aproape identice le voi colecta si voi imparti nota la numarul autorilor
